sunnuntai 17. toukokuuta 2020

Emmi

Emmin tapasin Tinderissä. Viestittelimme muutaman päivän ja ehdotin hänelle kävelylenkkiä kaupungille. Ilma oli mitä parhain: aurinko paistoi ja oli lämmintä. Odotin häntä puistossa. Kaukaa näin kun Emmi käveli minua kohti punaisessa takissa ja farkuissaan. Tunsin jo tässä vaiheessa todella suurta vetoa häntä kohtaan.

"Moi sä oot varmasti Tomi."
"Joo olen.", vastasin ja halasimme.
Lähdimme kävelemään puiston pikkuteitä kaupungin läpi kohti satamaa. Emmi kertoi työstään ja harrastuksistaan. Minä kerroin omistani. Päätin ehdottaa Take-away-kahvikuppien ostamista matkan varrella. Otimme kahvit mukaan ja istuimme sataman penkille.

"Sä näytät todella hyvältä.", sanoin.
"Kiitti! Niin säkin.", Emmi sanoi.
"Haluaisitko tulla mun luona käymään? Ilta alkaa jo pimenemään."
 "Joo mennään vaan."
Hörppäsimme kahvit loppuun ja lähdimme kävelemään asunnolleni. Sisään päästyä riisuimme ulkovaateet ja kävimme sohvalleni vierekkäin istumaan. Ilmassa oli selvästi sähköä. Emmi tuli nopeasti minun kiinni ja aloimme suutelemaan. Emmin huulet tuntuivat ihanan lämpimiltä. Koskettelin häntä joka puolelta. Emmi laittoi kätensä kaluni päälle ja alkoi tunnustella sitä housujeni läpi. Olin ihan kovana.

Otin Emmiä kädestä kiinni ja vein hänen makuuhuoneeseeni. Aloin riisumaan hänen vaatteitaan.

"Ihana kroppa", ajattelin.

Emmi laskeutui polvilleen, veti housuni alas ja otti penikseni suuhunsa. Hän imi ja nuoli penikseni vartta intensiivisesti. Koskettelin hänen paljaita rintojaan samalla. Otin hänen hiuksista molemmilla käsillä kiinni ja aloin työntämään penistäni syvemmälle häneen kurkkuunsa. Emmi selvästi oli kokenut suihinottaja. Pidin hänen päänsä otteessani ja panin häntä kurkkuun yhä uudestaan ja uudestaan. Emmi nautti tästä silminnähden.

Kurkkunainnin jälkeen minun oli pakko päästä panemaan Emmiä. Nostin hänet ylös ja kaadoin hänet sängylleni selälleen. Otin hänen pikkuhousunsa pois ja laitoin kondomin paikoilleen. Asetuin hänen päälleen ja työnsin kullini hitaasti kiusoitellen hänen kosteaan pilluunsa. Lisäsin tahtia pikkuhiljaa. Työnsin penikseni yhä syvemmälle Emmin pilluun. Emmi alkoi voihkimaan yhä kovempaa. Hän laittoi toisen kätensä klitorikselleen ja alkoi hieromaan sitä. Huomasin, että hän oli lähellä orgasmia, mutta niin olin minäkin. Pitäisi pidätellä omaa tulemistaan hänen orgasmiinsa asti.

"Aah vittu nyt mä tuun!", Emmi huusi.

Samalla päästin siemenesteeni tulvimaan kondomiin ja voihkimme yhdessä hekuman huipulla.

"Tekipä hyvää pitkästä aikaa.", Emmi sanoi.
Jäimme sängylle lusikoimaan ja sovimme, että tapaamme vielä uudestaan. :)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti